Întrebări frecvente despre serviciile de închirieri auto din România

Cum se face o rezervare rapidă pe site-ul TopCarRentals.ro?
De la bun început, vă creați ușor o rezervare rent a car, selectând locația dorită și cele două date – de preluare și de predare a autoturismului. Continuați cu alegerea mașinii dorite și analiza criteriilor din “Detalii”. Faceți click pe butonul “Rezervă”. Completați orele de predare și preluare, bifați produsele și serviciile adiționale de care aveți nevoie și vă completați datele cu caracter personal, în calitate de șofer. Citiți și acceptați Termenele și Condițiile TopCarRentals, inclusiv cu Politica de confidențialitate, si Termenele și Condițiile de închiriere auto. Cu un simplu click pe butonul “Rezervare” v-ați încheiat închirierea auto online.
Termenele și Condițiile de închiriere auto
Pentru a închiria un autoturism, trebuie să aveți vârsta cuprinsă între 21 și 75 de ani. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Ce acte sunt necesare?
Pentru închirierea unui autoturism e nevoie de trei acte, în original: permisul de conducere emis cu cel puțin un an înainte de perioada de închiriere, cartea de identitate sau pașaportul titularului de contract și în funcție de firma de închirieri auto exista posibilitatea sa aveți nevoie un card bancar valid.
Cât costă închirierea unei mașini?
Prețul de închiriere al unei mașini depinde de modelul ales și de perioada de închiriere. Prețurile variază, astfel că pentru a afla prețul exact de închiriere mergeți la Mașini și Prețuri, completați formularul cu locația și perioada. Vi se va afișa prețul final, cu toate taxele incluse și garanția aferenta mașinii. Activați butonul Rezervă, acum puteți să selectați opțiunile suplimentare.
Cum se plătește?
Plata se face în avans la semnarea contractului de închiriere, în numerar sau prin card bancar. Prețul final include TVA și asigurările cuprinse în rezervare.
Este obligatoriu depozitul pentru închiriere?
Taxa depozitului este obligatorie în cadrul companiilor rent a car și se achită la semnarea contractului de închiriere auto. Însă pot exista și excepții. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Cum se recuperează depozitul?
Depozitul reținut la semnarea contractului se rambursează clientului dacă la restituirea mașinii sunt respectate toate condițiile din contract. Adică, după verificarea stării tehnice a mașinii și a caroseriei, dacă aceasta este returnată în aceeași stare ca la preluare, respectând politica de combustibil și în concordanță cu politica de asigurări. În schimb, dacă mașina a suferit daune – indiferent din a cui culpă – depozitul va fi reținut parțial sau total. Când depozitul reprezintă franciză pentru avarii, acesta se va reține în totalitate. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Cum pot contacta agentul de rezervări?
Datele de contact ale agentului care se ocupă de rezervarea dvs. sunt trecute în e-mailul de confirmare al rezervării. Dacă nu găsiți aceste detalii sau aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail office(@)topcarrentals(.)ro.
Este posibil să rezerv o mașină azi pentru azi?
Puteți închiria o mașină pentru ziua care este în curs, cu condiția să sunați la biroul nostru de rezervări – din datele de la “Contact”, pentru a verifica disponibilitatea mașinii.
Îmi pot alege orice model de mașină?
Vă asigurăm că încercăm să oferim tuturor clienților noștri modelul dorit de autoturism. Însă, din păcate, realitatea este că nu putem confirma întotdeauna modelul, tipul de combustibil sau culoarea.
Pe cine sun pentru preluarea mașinii?
Regăsiți toate datele – numele și numărul de telefon al agentului dvs. care vă va preda mașina – pe voucher sau în e-mailul de confirmare al rezervării.
Este obligatorie cartea de credit, pentru rezervarea online?
Pentru închirierea unei mașini cu rezervare online pe site-ul nostru, nu aveți nevoie de card de credit.
Când se plătește această rezervare online?
Veți face toate plățile taxelor dvs. de închiriere și depozit doar la sosire. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Cum se poate prelungi rezervarea?
Vă puteți prelungi rezervarea, doar prin semnarea unui nou contract, direct la biroul de închiriere auto.
Cum pot verifica dacă rezervarea mașinii mele este confirmată?
În termen de 24 de ore de la finalizarea formularului, veți primi un e-mail cu confirmarea rezervării. Este important să știți că puteți administra și monitoriza statusul rezervării, din contul dvs. TopCarRentals.ro.
Ce fac dacă nu am primit e-mailul de confirmare al rezervării?
Dacă au trecut 24 de ore și nu ați primit e-mailul de confirmare, intrați în e-mailul dvs. pentru a verifica fișierul “spam” sau “junk mail”. Este posibil ca e-mailul nostru să fi fost mutat în mod neașteptat de serviciul Anti-Spam al contului dvs.de e-mail. În cazul în care nu găsiți e-mailul de confirmare, vă rugăm să ne contactați prin formularul “Contact” de pe site-ul nostru.
Există posibilitatea de predare a mașinii închiriate în altă localitate?
Da, contra unei taxe suplimentare. Pentru a returna mașină în altă localitate față de cea din care ați reluat-o, specificați această opțiune la momentul rezervării.
Cum se calculează zilele de închiriere?
Ziua de închiriere are 24 de ore. Astfel, la minim 2 ore depășite după acest interval, fiecare zi parțială va fi plătită integral, ca și cum ar fi întreagă. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Cum se schimbă datele din rezervare?
Dacă doriți să aduceți modificări la detaliile rezervării dvs., vă rugăm să ne scrieți toate informațiile printr-un e-mail la office(@)topcarrentals(.)ro.
Cum se poate solicita factură?
Foarte simplu, printr-o simplă cerere către agentul care vă predă mașina.
Ce asigurări sunt incluse în prețul de închiriere al mașinii?
În prețul de închiriere sunt incluse asigurarea RCA și CASCO, precum și asigurarea împotriva furtului. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Se poate adăuga al doilea șofer al mașinii închiriate?
Există posibilitatea celui de-al doilea șofer care să conducă autoturismul. Menționați opțiunea dvs. în momentul în care faceți rezervarea. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Dacă nu știu numărul zborului cu care sosesc?
Puteți comunica numărul zborului dvs. ulterior rezervării, dar cu câteva zile înaintea începerii perioade de închiriere.
Cum administrez o rezervare?
Vă puteți modifica rezervarea direct din contul dvs. TopCarRentals.ro sau puteți cere ajutorul agentului care se ocupă de aceasta.
Este obligatoriu să am card de credit?
La închirierea unui autoturism vi se va solicita un card de credit valid, în scopul evitării fraudei. Acest card de credit trebuie să fie adresat conducătorului principal al mașinii.
Cum pot închiria un autoturism fără card de credit?
În situația în care nu aveți un card de credit necesar plății taxei de închiriere și a depozitului, vă recomandăm să specificați acest lucru agenției, înaintea confirmării rezervării.
Câte persoane pot conduce mașina închiriată?
Pe lângă conducătorul principal la mașinii – adică persoana care a rezervat online – se mai poate adăuga un singur șofer adițional. Ambii șoferi vor prezenta actele de închiriere. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”
Asigurați asistență rutieră?
Vă rugăm să revizuiți contractul de închiriere semnat la preluare mașinii care cuprinde toate detaliile privitoare la asistența rutieră.
E posibilă ridicarea mașinii închiriate de la hotel?
Da, contra unei taxe suplimentare. Pentru a vă ridica mașina de la hotel, vă rugăm să solicitați această opțiune la momentul rezervării.
Cum pot face o cerere de rezervare auto?
TopCarRentals.ro vă procesează rezervarea online. Completați formularul prin alegerea locației, a perioadei de preluare și de predare, precum și modelul dorit al mașinii. Finalizați rezervarea și așteptați răspunsul confirmării prin e-mail.
Cum se poate prelungi rezervarea autoturismului închiriat?
Ca să prelungiți rezervarea auto, trebuie ca – înainte de expirarea perioadei de închiriere – să vă prezentați la biroul de închirieri pentru semnarea unui nou contract de închiriere.
Ce fac dacă nu primesc niciun e-mail?
Dacă ați făcut o rezervare și au trecut 24 de ore fără să primiți un e-mail de confirmare, verificați-vă în primul rând e-mailul. Căutați în fișierul "spam" sau "junk mail". Dacă nu rezolvați problema, vă rugăm să ne contactați prin formularul “Contact”.
Am nevoie urgentă de un autoturism!
Pentru astfel de situații, în care aveți nevoie să închiriați rapid, în aceeași zi, o mașină – ne puteți scrie un e-mail pe adresa noastră office(@)topcarrentals(.)ro, cu subiectul URGENT. Vă rugăm să ne trimiteți solicitarea în timpul programului de lucru și cu specificațiile necesare (locația și perioada de închiriere). Vom face toate eforturile să vă găsim o mașină disponibilă, cu mențiunea că disponibilitatea mașinilor ține foarte mult de planificarea închirierilor și de perioadele de sezon.
Cum e socotită ziua de închiriere?
De la momentul preluării se calculează 24 de ore pentru fiecare zi de închiriere. Dacă acest interval se depășește cu minim 2 ore, se va contoriza în plus încă o zi de închiriere. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Cum preiau mașina?
Găsiți toate detaliile legate de locația și ora de preluare a autoturismului închiriat în e-mailul de confirmare sau voucherul dvs.
De unde se preia mașina la aeroport?
Agentul dvs. vă va informa cu privire la toate detaliile locației de închiriere, la momentul confirmării rezervării. Puteți ridica autoturismul de la biroul de închirieri sau de la un agent.
Cum returnez mașina?
Predarea și preluarea mașinii închiriate se face în locația stabilita prin formularul de rezervare sau dacă doriți să modificați acest lucru pe parcursul închirierii vă rugam să contactați compania de la care ați preluat mașina și să conveniți această modificare.
Cum se poate modifica sau anula o rezervare confirmată, după plata avansului?
În cazul în care rezervarea a fost făcută prin plata în avans, se realizează o nouă rezervare, cu anularea celei vechi.
Ce se întâmplă dacă am întârziat cu predarea mașinii?
În situația în care ați întârziat cu mai mult de două ore peste ora de predare, vi se va mai taxa încă o zi de închiriere (calculată la 24 de ore de la data preluării mașinii).
Pot preda autoturismul în altă locație?
Contra unei taxe suplimentare și în situații excepționale, autoturismul poate fi predat în altă locație, diferită de cea din care a fost preluat. Costul aproximativ este de 1 euro/km dus-întors. Dacă nu este o urgență, menționați această opțiune la momentul rezervării.
Pot cere produse și servicii adiționale?
Pentru descrierea produselor și serviciilor opționale disponibile, adresați-vă agentului dvs. de închirieri.
Cum se poate închiria un scaun de copil?
Puteți închiria un scaun de copil, ca și serviciu adițional disponibil (în unele cazuri gratuit). Menționați opțiunea dvs. în momentul în care faceți rezervarea și vă va aștepta pregătit la preluarea mașinii.
Mai poate conduce și altcineva mașina închiriată?
Da, al doilea șofer. Calitatea de conducător sau șofer principal e dată persoanei care a închiriat mașina. Separat de aceasta, prin semnarea unui formular la biroul de închiriere, se poate adăuga încă un șofer adițional gratuit sau contra cost în funcție de compania de închirieri auto.
Se poate pleca în străinătate cu mașina închiriată?
În funcție de compania de închirieri auto, puteți sau nu sa ieșiți cu mașina închiriata din tara. Vă rugam să consultați Termenele și Condițiile de închiriere auto a compaiei de închirieri auto.
Dacă ați rămas cu vreo nelămurire, vă rugăm să citiți mai multe detalii în secțiunea Termene și Condiții TopCarRentals, și Politica de confidențialitate sau să ne contactați prin formularul Contact sau pe adresa noastră de e-mail office(@)topcarrentals(.)ro.