Întrebări frecvente despre serviciile de închirieri auto din România
Cum se face o rezervare rapidă pe site-ul TopCarRentals.ro?
De la bun început, vă creați ușor o rezervare rent a car,
selectând locația dorită și cele două date – de preluare și de
predare a autoturismului. Continuați cu alegerea mașinii dorite și
analiza criteriilor din “Detalii”. Faceți click pe butonul
“Rezervă”. Completați orele de predare și preluare, bifați
produsele și serviciile adiționale de care aveți nevoie și vă
completați datele cu caracter personal, în calitate de șofer.
Citiți și acceptați
Termenele și Condițiile
TopCarRentals, inclusiv cu
Politica de confidențialitate,
si
Termenele și Condițiile de închiriere auto. Cu un simplu click pe
butonul “Rezervare” v-ați încheiat
închirierea auto online.
Termenele și Condițiile de închiriere auto
Pentru a închiria un autoturism, trebuie să aveți vârsta cuprinsă
între 21 și 75 de ani. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea
“Termenele și Condițiile de închiriere”.
Ce acte sunt necesare?
Pentru închirierea unui autoturism e nevoie de trei acte, în
original: permisul de conducere emis cu cel puțin un an înainte de
perioada de închiriere, cartea de identitate sau pașaportul
titularului de contract și în funcție de firma de închirieri auto
exista posibilitatea sa aveți nevoie un card bancar valid.
Cât costă închirierea unei mașini?
Prețul de închiriere al unei mașini depinde de modelul ales și de
perioada de închiriere. Prețurile variază, astfel că pentru a afla
prețul exact de închiriere mergeți la Mașini și Prețuri,
completați formularul cu locația și perioada. Vi se va afișa
prețul final, cu toate taxele incluse și garanția aferenta
mașinii. Activați butonul Rezervă, acum puteți să selectați
opțiunile suplimentare.
Cum se plătește?
Plata se face în avans la semnarea contractului de închiriere, în
numerar sau prin card bancar. Prețul final include TVA și
asigurările cuprinse în rezervare.
Este obligatoriu depozitul pentru închiriere?
Taxa depozitului este obligatorie în cadrul companiilor rent a car
și se achită la semnarea contractului de închiriere auto. Însă pot
exista și excepții. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea
“Termenele și Condițiile de închiriere”.
Cum se recuperează depozitul?
Depozitul reținut la semnarea contractului se rambursează
clientului dacă la restituirea mașinii sunt respectate toate
condițiile din contract. Adică, după verificarea stării tehnice a
mașinii și a caroseriei, dacă aceasta este returnată în aceeași
stare ca la preluare, respectând politica de combustibil și în
concordanță cu politica de asigurări. În schimb, dacă mașina a
suferit daune – indiferent din a cui culpă – depozitul va fi
reținut parțial sau total. Când depozitul reprezintă franciză
pentru avarii, acesta se va reține în totalitate. Puteți citi mai
multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de
închiriere”.
Cum pot contacta agentul de rezervări?
Datele de contact ale agentului care se ocupă de rezervarea dvs.
sunt trecute în e-mailul de confirmare al rezervării. Dacă nu
găsiți aceste detalii sau aveți nevoie de informații suplimentare,
vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail
office(@)topcarrentals(.)ro.
Este posibil să rezerv o mașină azi pentru azi?
Puteți închiria o mașină pentru ziua care este în curs, cu
condiția să sunați la biroul nostru de rezervări – din datele de
la “Contact”, pentru a verifica disponibilitatea mașinii.
Îmi pot alege orice model de mașină?
Vă asigurăm că încercăm să oferim tuturor clienților noștri
modelul dorit de autoturism. Însă, din păcate, realitatea este că
nu putem confirma întotdeauna modelul autoturismului, tipul de combustibil, dorările, sau
culoarea.
Pe cine sun pentru preluarea mașinii?
Regăsiți toate datele – numele și numărul de telefon al agentului
dvs. care vă va preda mașina – pe voucher sau în e-mailul de
confirmare al rezervării.
Este obligatorie cartea de credit, pentru rezervarea online?
Pentru închirierea unei mașini cu rezervare online pe site-ul
nostru, nu aveți nevoie de card de credit.
Când se plătește această rezervare online?
Veți face toate plățile taxelor dvs. de închiriere și depozit doar
la sosire. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele
și Condițiile de închiriere”.
Cum se poate prelungi rezervarea?
Vă puteți prelungi rezervarea, doar prin semnarea unui nou
contract, direct la biroul de închiriere auto.
Cum pot verifica dacă rezervarea mașinii mele este confirmată?
În termen de 24 de ore de la finalizarea formularului, veți primi
un e-mail cu confirmarea rezervării. Este important să știți că
puteți administra și monitoriza statusul rezervării, din contul
dvs. TopCarRentals.ro.
Ce fac dacă nu am primit e-mailul de confirmare al rezervării?
Dacă au trecut 24 de ore și nu ați primit e-mailul de confirmare,
intrați în e-mailul dvs. pentru a verifica fișierul “spam” sau
“junk mail”. Este posibil ca e-mailul nostru să fi fost mutat în
mod neașteptat de serviciul Anti-Spam al contului dvs.de e-mail.
În cazul în care nu găsiți e-mailul de confirmare, vă rugăm să ne
contactați prin formularul “Contact” de pe site-ul nostru.
Există posibilitatea de predare a mașinii închiriate în altă
localitate?
Da, contra unei taxe suplimentare. Pentru a returna mașină în altă
localitate față de cea din care ați reluat-o, specificați această
opțiune la momentul rezervării.
Cum se calculează zilele de închiriere?
Ziua de închiriere are 24 de ore. Astfel, la minim 2 ore depășite
după acest interval, fiecare zi parțială va fi plătită integral,
ca și cum ar fi întreagă. Puteți citi mai multe detalii în
secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Cum se schimbă datele din rezervare?
Dacă doriți să aduceți modificări la detaliile rezervării dvs., vă
rugăm să ne scrieți toate informațiile printr-un e-mail la
office(@)topcarrentals(.)ro.
Cum se poate solicita factură?
Foarte simplu, printr-o simplă cerere către agentul care vă predă
mașina.
Ce asigurări sunt incluse în prețul de închiriere al mașinii?
În prețul de închiriere sunt incluse asigurarea RCA și CASCO,
precum și asigurarea împotriva furtului. Puteți citi mai multe
detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”.
Se poate adăuga al doilea șofer al mașinii închiriate?
Există posibilitatea celui de-al doilea șofer care să conducă
autoturismul. Menționați opțiunea dvs. în momentul în care faceți
rezervarea. Puteți citi mai multe detalii în secțiunea “Termenele
și Condițiile de închiriere”.
Dacă nu știu numărul zborului cu care sosesc?
Puteți comunica numărul zborului dvs. ulterior rezervării, dar cu
câteva zile înaintea începerii perioade de închiriere.
Cum administrez o rezervare?
Vă puteți modifica rezervarea direct din contul dvs.
TopCarRentals.ro sau puteți cere ajutorul agentului care se ocupă
de aceasta.
Este obligatoriu să am card de credit?
La închirierea unui autoturism vi se va solicita un card de credit
valid, în scopul evitării fraudei. Acest card de credit trebuie să
fie adresat conducătorului principal al mașinii.
Cum pot închiria un autoturism fără card de credit?
În situația în care nu aveți un card de credit necesar plății
taxei de închiriere și a depozitului, vă recomandăm să specificați
acest lucru agenției, înaintea confirmării rezervării.
Câte persoane pot conduce mașina închiriată?
Pe lângă conducătorul principal la mașinii – adică persoana care a
rezervat online – se mai poate adăuga un singur șofer adițional.
Ambii șoferi vor prezenta actele de închiriere. Puteți citi mai
multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de închiriere”
Asigurați asistență rutieră?
Vă rugăm să revizuiți contractul de închiriere semnat la preluare
mașinii care cuprinde toate detaliile privitoare la asistența
rutieră.
E posibilă ridicarea mașinii închiriate de la hotel?
Da, contra unei taxe suplimentare. Pentru a vă ridica mașina de la
hotel, vă rugăm să solicitați această opțiune la momentul
rezervării.
Cum pot face o cerere de rezervare auto?
TopCarRentals.ro vă procesează rezervarea online. Completați
formularul prin alegerea locației, a perioadei de preluare și de
predare, precum și modelul dorit al mașinii. Finalizați rezervarea
și așteptați răspunsul confirmării prin e-mail.
Cum se poate prelungi rezervarea autoturismului închiriat?
Ca să prelungiți rezervarea auto, trebuie ca – înainte de
expirarea perioadei de închiriere – să vă prezentați la biroul de
închirieri pentru semnarea unui nou contract de închiriere.
Ce fac dacă nu primesc niciun e-mail?
Dacă ați făcut o rezervare și au trecut 24 de ore fără să primiți
un e-mail de confirmare, verificați-vă în primul rând e-mailul.
Căutați în fișierul "spam" sau "junk mail".
Dacă nu rezolvați problema, vă rugăm să ne contactați prin
formularul “Contact”.
Am nevoie urgentă de un autoturism!
Pentru astfel de situații, în care aveți nevoie să închiriați
rapid, în aceeași zi, o mașină – ne puteți scrie un e-mail pe
adresa noastră
office(@)topcarrentals(.)ro, cu
subiectul URGENT. Vă rugăm să ne trimiteți solicitarea în timpul
programului de lucru și cu specificațiile necesare (locația și
perioada de închiriere). Vom face toate eforturile să vă găsim o
mașină disponibilă, cu mențiunea că disponibilitatea mașinilor
ține foarte mult de planificarea închirierilor și de perioadele de
sezon.
Cum e socotită ziua de închiriere?
De la momentul preluării se calculează 24 de ore pentru fiecare zi
de închiriere. Dacă acest interval se depășește cu minim 2 ore, se
va contoriza în plus încă o zi de închiriere. Puteți citi mai
multe detalii în secțiunea “Termenele și Condițiile de
închiriere”.
Cum preiau mașina?
Găsiți toate detaliile legate de locația și ora de preluare a
autoturismului închiriat în e-mailul de confirmare sau voucherul
dvs.
De unde se preia mașina la aeroport?
Agentul dvs. vă va informa cu privire la toate detaliile locației
de închiriere, la momentul confirmării rezervării. Puteți ridica
autoturismul de la biroul de închirieri sau de la un agent.
Cum returnez mașina?
Predarea și preluarea mașinii închiriate se face în locația
stabilita prin formularul de rezervare sau dacă doriți să
modificați acest lucru pe parcursul închirierii vă rugam să
contactați compania de la care ați preluat mașina și să conveniți
această modificare.
Cum se poate modifica sau anula o rezervare confirmată, după plata
avansului?
În cazul în care rezervarea a fost făcută prin plata în avans, se
realizează o nouă rezervare, cu anularea celei vechi.
Ce se întâmplă dacă am întârziat cu predarea mașinii?
În situația în care ați întârziat cu mai mult de două ore peste
ora de predare, vi se va mai taxa încă o zi de închiriere
(calculată la 24 de ore de la data preluării mașinii).
Pot preda autoturismul în altă locație?
Contra unei taxe suplimentare și în situații excepționale,
autoturismul poate fi predat în altă locație, diferită de cea din
care a fost preluat. Costul aproximativ este de 1 euro/km
dus-întors. Dacă nu este o urgență, menționați această opțiune la
momentul rezervării.
Pot cere produse și servicii adiționale?
Pentru descrierea produselor și serviciilor opționale disponibile,
adresați-vă agentului dvs. de închirieri.
Cum se poate închiria un scaun de copil?
Puteți închiria un scaun de copil, ca și serviciu adițional
disponibil (în unele cazuri gratuit). Menționați opțiunea dvs. în
momentul în care faceți rezervarea și vă va aștepta pregătit la
preluarea mașinii.
Mai poate conduce și altcineva mașina închiriată?
Da, al doilea șofer. Calitatea de conducător sau șofer principal e
dată persoanei care a închiriat mașina. Separat de aceasta, prin
semnarea unui formular la biroul de închiriere, se poate adăuga
încă un șofer adițional gratuit sau contra cost în funcție de
compania de închirieri auto.
Se poate pleca în străinătate cu mașina închiriată?
În funcție de compania de închirieri auto, puteți sau nu sa ieșiți
cu mașina închiriata din tara. Vă rugam să consultați
Termenele și Condițiile de închiriere auto a compaiei de închirieri
auto.